Priser

Medlemskab

Medlemskab, junior (0-17 år)

250 kr. pr. halvår

Medlemskab, senior (18-> år)

300 kr. pr. halvår

Medlemskab, passiv

100 kr. pr. halvår

Stævnemedlemsskab

50 kr. pr. stævne

Opstaldning

Stor boks - hest

2.225 kr. pr. måned

Stor boks - pony

1.970 kr. pr. måned

Rabat ved hest nr. 3, 4 og op

150 kr. pr. boks pr. mdr.

Merpris ved halm som bund

Ukendt pt.

Reservation af boks

1.000 kr. pr. måned

Hø/wrap

2,5 kr. pr. kg.

Foder - Active Fiber

7 kr. pr. kg.

Tillægsopgaver (klokker på og af/dækken af eller på o.l.)

175 kr. pr. måned

Trailerparkering

500 kr. pr. år

Fraværende på arbejdsdag

800 kr. pr. dag

Privat undervisning - Klaus Holm

Dressur (30 min) - kan deles

245 kr. pr. lektion

Spring - afvikles i hold af 2-4 som deler en halv/hel time

130 kr. pr. lektion

Elevskoleundervisning

Barn begynder - 1/2 time (ekstra hjælp)

335 kr. pr. måned

På elevskolehest/-pony

450 kr. pr. måned

På egen hest

400 kr. pr. måned

Passerpart (på elevskoleheste/-ponyer - se mere her)

1.200 kr. pr. måned

Ridebanekort

Ridebanekort 1/10 til 31/3 *

350 kr. pr. måned

Ridebanekort 1/4 til 30/9

350 kr. pr. måned

Ridebanekort ved hest/pony nr. 2, 3, og 4 (samme ejer)

175 kr. pr. måned

Ridebanekort hvis man samtidig modtager undervisning **

235 kr. pr. måned

Ved samtidig undervisning på hest/pony nr. 2, 3, og 4 (samme ejer)

120 kr. pr. måned

Andet

Leje af ridehal

500 kr. pr. time

Rykkergebyr

100 kr. pr. rykker

Medlemskab:

Der er krav om medlemskab, hvis man ønsker at benytte rideklubbens tilbud og faciliteter.

Opstaldningsprisen inkluderer følgende:

• Lang foldtid (4-5 timer pr. dag, dog afhængig af vejret)
  • 1 / 2 pose halmpiller pr. uge (pony/hest)
  • 3 fodringer pr. dag, også i weekenden
  • Ud- og indluk alle hverdage
  • Udluk i weekender
  • Ormeprøver/Ormekur 2 gange om året
  • Ridebanekort

Privatundervisning:

Privatundervisning foretages af berider Klaus Holm, og aftales direkte med ham. Undervisningen afregnes via faktura fra REB ultimo måneden.

Elevskoleundervisning:

Prisen for undervisningen er fast hver måned, uanset om der er helligdage eller ferie - undtagen juli måned, som er betalingsfri.

Der undervises ikke i skolernes ferie/helligdage. Betaling er bagud, og man udmeldes ikke automatisk ved skoleårets afslutning eller lign.

Ridebanekort:

Står man ikke opstaldet på stedet, men kommer og benytter faciliteterne, skal man købe et ridebanekort hos kasseren (man betaler for en hel måned uanset hvilket tidspunkt på måneden man køber kortet). Med ridebanekort (følger hest/pony og ikke rytteren) kan man komme hver dag og benytte faciliteterne.

Hvis man ikke kommer så tit, er det også muligt at betale 60 kr. pr. gang ved brug af faciliteterne (pr. hest). Husk at oplyse det til kassereren såfremt man ønsker at benytte denne mulighed i stedet for ridebanekort.

* Begrænset adgang - ingen adgang på hverdage fra kl. 16.30 til 18.30.

** Min. 3 x undervisning pr. måned.

Øvrige oplysninger

Opstaldning betales forud - man betaler derfor første regning inden hesten/ponyen kommer ind i stalden. Forbrug af foder og hø/wrap betales bagud.

Kontingent betales til klubben d. 1.1 og. 1.7. Melder man sig ind i løbet af de første 3 mdr. af perioderne, betaler man fuld kontingent for det halve år. Melder man sig ind i løbet af de sidste 3 mdr. af perioderne, betaler man kun ½ kontingent for den periode. Perioden efter følger man normal betaling. Ved udmelding får man ikke refunderet forudbetalt kontingent.

Man skal opsige sin undervisning og opstaldning skriftligt til den 1. i en måned, med én måneds varsel. Opsigelsen skal sendes til kasserer@rebildsportsrideklub.dk.

Klubben påtager sig ikke noget ansvar ved en evt. ulykke. Det kan anbefales at sikre sig med en privat fritidsulykkesforsikring.

Ved reservation af boks har REB råderetten over boksen, og evt. bund skal derfor opbevares på anden vis. REB har ligeledes lov til at bruge boksen i hele reservationsperioden. Man skal give besked min. 2 dage inden man kommer med en pony/hest. Se opdaterede regler for reservation samt venteliste til en boks gældende pr. 1/5-22 her.